rakkaat naiset,

olen puukannut teille levysopparin managerinne luvalla. taskulämmintä kossua saa jatkoa ikurin helmeltä:

"me ollaan reinoja kaikki, ihan tosta vaan! reino rennosti relaa, reino rallattaa!

me ollaan rennosti reinoja, ihan tosta vaan. en suostu vielä kuolemaan.

me ollaan rennosti reinoja, ihan tosta vaan. reino rennosti relaa, reino rallattaa.

me ollaan rennosti reinoja, ihan tosta vaan.

syntymästä kuolemaan, en suostu vielä nuolemaankaan."

-reino-

ja pipelikuoron kanssa yhteinen konsertti (eikun siis setti) on sekakuorolle sopiva "jos pillua saan".

"voi olla, ainakin luulen niin, on täysi syy olla tyytyväinen. olenhan minä tai ainakin melkein kai.

ja voi olla myös, että luulen niin, että olla voi että luulenkin, etten rakkautta kaipaa, ja annat sä kuitenkin.

 

jos pillua saan, niin mä lähden mukaan. pillua saan, ei mua estä kukaan.

odota hetki, ostan kondomin; vaikka antaisin sulle kyllä ilmankin.

jos pillua saan, niin mä lähden mukaan. pillua saan, ei mua estä kukaan.

otetaan taksi, vaikka hervantaan. tammelasta kyllä helmaa saan. jos pillua saan.

antaisit beibe. jos pillua saan."

-kun pipeli ei riitä- suomennettuna -jos pillua saan-

rahoittaja kuittaa.