Mita mahtaa paassa liikkua kun tulee lahdettya maanantai-iltana baanalle yhdentoista (11) ruotsalaisen kanssa? No ei mitaan. Paska. (Oon varmaan aika vittuuntunu aina ku kiroon tanne niin maan perkeleesti..) Vittu.  No joo, oli hauskaa kai, lahdin kotiin siina vaiheessa kun olin pussanut porukan lapi about 44 prosenttisesti, mutta koska yks niista oli tuleva kamppikseni, sita ei lasketa, ja yks oli pikku gee niin sitakaan ei lasketa, ja koska yks oli varmasti neitsyt ja niin ollen hyvantekevaisyytta sitakaan ei lasketa, eli jaljelle jaa vaan tyyppi joka kavi valissa panemassa huoraa eli sain varmaan kolumbialaisen hyppyakupan, great. Tiedatteko, oon aika kuollu, ja huomenna saatte haudata mut, tajusin vasta tanaan etta oon lupatunu toihin futismatsin ajaksi. Paska. Paljon humalaisia ja miljoonaa eri olutta, jos stressi ei vie niin vahintaankin joku gunter listii mut kun saa vaaran tuopin. Great.

Captain Kirkille muuten tiedoksi, jos et jo satu tietaan, niin neiti jolla on sama nimi kuin lapsuuteni unelmaponilla ja jota brittilutkaksikin olen kuullut kustsuttavan taitaa tietaa kaiken, mutta jos tietaa niin ainakin suhtautuu asiaan hyvin. Mutta saatoitkin tietaa sen jo, nyt kun miettii sunnuntai aamuyota murphysilla.

Huomenna tosiaan taas 12 tuntia toita, yritan parhaani mukaan selvita hengissa torstaihin.